عاشقانه ها

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE

تیر آخرم خودت زدی عزیزم ... نابودم کردی بااون حرفت...

درسته ک همه چی تموم شد ولی لااقل دلم خوشه ک

همه تلاشمو کردم واسه ب دست آوردنت ...

دیگه ن ازدوستات خبرتومیگیرمو ن ازخودت خوش باش چون

دیگ مزاحمت نمیشم قرار ما هون خوابای هرشبم :

رفتی هنوزم با منه این حس پوشالی

من رد پاهاتو توی این قاب میزارم

هرشب همین ساعت قرارهردومون باشه

من این قرارم با تو رو تو خواب میزارم 

(از خودم )

دیگه هیچی و هیشکی واسم مهم نیس ... 

دیه زندگی نمیکنم فقط نفس میکشم...

بای عشقم ... شاید واس همیشه...

من از خیلی چیزا گذشتم برات
کنار تو هرچیزی اومد سرم
به جایی رسیدم که حس می کنم
کنار خودم خیلی راحت ترم

(هانی ملک زاده)

 



نظرات شما عزیزان:

ملكه يخي
ساعت18:56---5 تير 1393
سلام.مطالب وبت خيلي قشنگه.
پاسخ:ممنون چشات قشنگ میبینه عسیسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:,ساعت 14:23 توسط LOVELY| |


Power By: LoxBlog.Com